Marijams

Direktlänk till inlägg 2 september 2012

God morgon!

Av Marijam - 2 september 2012 13:42

Hejsan älsklingar!


Vart en lång och mysig sov morgon idag! Ska strax ner och äta nåt. Har fotbollsmatch idag men är inte hundra på att jag kommer gå. Mår inte bäst, har ont i huvet men det kanske går över efter att jag ätit!


Hur som helst. Om det inte blir fotboll idag så kommer jag förmodligen bjuda hem någon kompis å så kommer vi typ chilla hos mig. Måste dock städa mitt rum men ja :P 


Bjuder på bilden :)


 


HAHHA fråga inte vad jag gör på bilden :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marijam - 31 augusti 2012 21:22


Tänkte bara skirva lite snabbt om imorgon, ska till en gårdsfest med Annika! Ska bli myysigt! Annars har jag ingen aning om vad som händer. På söndag har jag iallafall match mot mälarhöjden! Så aa :)   Ska ringa och prata med store bror om jag ka...

Av Marijam - 31 augusti 2012 21:13


Hejsan älsklingar, hur är det med er? Med mig är det iallafall toppen!!    Efter skolan vart jag med Annika, Ida och Amal hos mig, Vi chillade lite och hade det hur mysigt som helst i skitvädret! Efter det så har jag inte gjort så mycket, h...

Av Marijam - 30 augusti 2012 15:47

Raderat allt på bloggen, tänker börja om och blogga minst 5 inlägg om dagen!     2 månader sen jag bloggade nu då, glömt lite hur man gör hehhe ;)         ...

Presentation


Hej!

Mitt namn är Marijam, i min blogg får ni läsa om mitt liv, mina åsikter och en hel del annat!

Hope u like it ;)

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

45 besvarade frågor

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards